Новости проекта
Отвечаем на ваши вопросы!
Важные моменты в Инструктивно-методическом письме
Новинка! Отчеты по ведению электронного журнала
Конкурс продолжается!

Методическое объединение учителей начальных классов

Дата: 24 января 2014 в 19:46, Обновлено 17 декабря в 18:47

Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў пачатковых класаў

Кваліфікацыйная характарыстыка кадравага саставу метадычнага аб’яднання

План работы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў

дзяржаўнай установы адукацыі “Гнезнаўскі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа”

на 2018/2019 навучальны год

Метадычная тэма «Рэалізацыя сучасных дыдактычных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі».

Мэта: павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў праз укараненне ў адукацыйны працэс сучасных падыходаў, што спрыяе арганізацыі прадуктыўнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Задачы:

забяспечваць своечасовае і якаснае вывучэнне педагогамі нарматыўных прававых дакументаў і вучэбна-метадычнага забеспячэння выкладання вучэбных прадметаў і факультатыўных заняткаў на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі;

садзейнічаць актуалізацыі ведаў педагогаў па праблеме кантрольна-ацэначнай дзейнасці на ўроках на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі;

садзейнічаць удасканаленню педагагічнага майстэрства педагогаў па забеспячэнню пераемнасці ў навучанні і выхаванні дашкольнікаў і малодшых школьнікаў;

садзейнічаць павышэнню прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў пачатковых класаў па пытаннях фарміравання вучэбна-пазнавальных кампетэнцый вучняў на ўроках у пачатковай школе;

садзейнічаць актуалізацыі ведаў педагогаў аб формах прадстаўлення перадавога педагагічнага вопыту.

Тэма мерапрыемства

Форма правядзення

Дата, час

Адказныя

1

 Арганізацыя адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе. Планаванне  работы  МА  на 2018/2019  н.г.

Інструктыўна-метадычная  нарада

Верасень

Гойла Л. М., члены МА

Арганізацыя адукацыйнага працэсу ў 1 класе ва ўмовах безадзнакавага навучання

Кастрычнік

Гойла Л. М.

2

Сучасныя падыходы да арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці настаўніка і вучняў на ўроку у пачатковых класах

Семінар-практыкум

Кастрычнік

Гойла Л. М., члены МА

Субяседаванне па інструктыўна-метадычных пісьмах

Снежань

Гойла Л. М.

3

Забеспячэнне пераемнасці паміж дашкольнай і пачатковай адукацыяй

Круглы стол

Снежань

Гойла Л. М., члены МА

Змястоўны аналіз вынікаў вучэбнай дзейнасці пры безадзнакавым навучанні

Студзень

Гойла Л. М.

4

Фарміраванне вучэбна-пазнавальных кампетэнцый на ўроках у пачатковай школе

Метадычны дыялог

Сакавік

Гойла Л. М., члены МА

5

Падводзім вынікі сумеснай работы: ярмарка эфектыўных педагагічных практык

Метадычная панарама

Май

Гойла Л. М., члены МА

Кваліфікацыйная характарыстыка кадравага саставу метадычнага аб’яднання

Прозвішча, імя, імя па бацьку настаўніка

Дата нараджэння

Адукацыя (што, калі закончыў)

Спецыяльнасць

Від педагагіч-най дзейнасці (кіраўнічая пасада, кіраўнік МА)

Стаж

Кваліфікацый-ная катэго-рыя (дата прысваення)

Курсавая падрыхтоўка (год, што закончыў)

Узнагароды

1

Дубай Т. П.

28.04.1969

Вышэйшая,БДУ імя Пушкіна,

2002

Педагогіка і методыка пачатковага навучання

Настаўнік пачатковых класаў,

ІV кл.

30

вышэйшая, 2008,

2017

2018, ГрАІРА

Мэтавыя,  наст. пач.кл.

Ганаровыя грамата Ваўкавыскага УА,

2013

2

Данько Н. І.

23.04.1968

Вышэйшая,ГрДУ імя Купалы, 2010

Педагогіка і методыка пачатковага навучання

Настаўнік пачатковых класаў,

ІІІ  кл., кіраўнік МА кл.кір.

31

І

2015, ГрАІРА

Базавыя, наст.пач. кл.

Ганаровыя грамата Ваўкавыскага УА,

2012

3

Гойла Л. М.

31.08.1968

Вышэйшая,ГрДУ імя Купалы, 1993

Педагогіка і методыка пачатковага навучання

Настаўнік пачатковых класаў,

ІІ  кл., кіраўнік МА

31

Вышэйшая, 2005,

2017

2016, ГрАІРА

Мэтавыя, наст.пач. кл.

Ганаровыя грамата Ваўкавыскага УА,

2008, 2015

4

Навасад Я. В.

16.02.1991

Вышэйшая,ГрДУ імя Купалы, 2017Ваўкавыскікаледж

2011

Педагогіка і методыка пачатковага навучання

Настаўнік пачатковых класаў,

I  кл.

7

ІІ

2014, БрАІРА

Мэтавыя, наст.пач. кл.

-

5

БуйніцкаяІ.В.

28.08.1979

Вышэйшая, ГрДУ імя Купалы, 2001

Педагогіка і методыка пачатковага навучання

Настаўнік-дэфектолаг

17

ІІ

-

-

6

СадоўскаяТ.У.

18.11.1989

Вышэйшая,ГрДУ імя Купалы, 2013

Педагогіка і методыка пачатковага навучання

Выхаваль

нік

9

ІІ

2015, ГрАІРА

Мэтавыя, дашкольнае выхаванне

-

7

СадоўскаяА.Э.

05.10.1973

Вышэйшая,Баранавіч.ДПУ, 2010

Дашкольная адукацыя

Выхавал-ік дашколь-най адукацыі

17

І

2017, ГрАІРА

Мэтавыя, выхавальнікі дашкольнай адукацыі

Ганаровыя грамата Ваўкавыскага УА,

2004, УА Гродзен скага абл.вык.кам2014

8

Філонік І.М.

14.07.1978

Вышэйшая,Баранавіч.ДПУ, 2017

Дашкольная адукацыя. Практычная псіхалогія

Выхавал-ік дашколь-най адукацыі

12

ІІ

-

Ганаровыя грамата Ваўкавыскага УА,

2014

9

УгрыновічЦ.Э.

27.12.1964

Сяр.спец. педклас г. Ваўкавыск 1983

Выхаванне дашкольнай установы

Выхавал-ік дашколь-най адукацыі

34

І

2015, ГрАІРА

Мэтавыя, выхавальнікі дашкольнай адукацыі

Грамата УА Ваўкавы скага раёна,2002,2010 Грамата раённага камі тэта прафсаюзаў,2010

10

ЗавядзееваН.У.

27.07.1968

Вышэйшая, ВДПІ ім.Кірава, 1990

Настаўнік пачатковых класаў і малявання

Выхавал-ік дашколь-най адукацыі

27

І

Мэтавыя, выхавальнікі дашкольнай адукацыі

Ганаровыя грамата Ваўкавыскага УА,

2015

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.